Härlig dag!

Den här dagen har varit underbart bra :)
Först skolan, det som var lite negativt var väl att jag försov mig och missade därför engelskan. Inte bra, måste skärpa mig på månarna! Sommarlovet har ju inte börjat än :P
Sista lektionen hade vi elevens val, kicki pratade lite med mig, så på showskolan som kommer äga rum på sommarlovet kommer jag vara ljudtekniker! :D Grymt glad vart jag, tack och bock för det! :) Lite hjälp på traven, good good gummisnodd :)
Sen åkte jag hem och pluggade lite svenska, har prov imorgon om klassiker. Känner mig taggad, så det kommer nog gå bra! :)
Efter en stunds pluggande blev det dags att slänga sig på cykeln och åka hem till Trulls! :)
Vi var till lekparken, snacka om att man kan älska rutschkanor! Trulls åkte som en liten tok :P Haha, var bara att hjälpa han upp och se glad ut. :)
Sen åkte jag hem och åt lite, kände att jag inte varit hos min farmor på ett tag, så jag slängde mig ännu en gång på cykeln och tog en tur ner till henne :) Hemma hos henne var det städning och packning på full gång, hon ska nämligen till Turkiet imorgon! Och jag är inte alls avundsjuk, verkligen inte.. Haha :)

När jag kom hem gick jag ut en sväng med Loke :)
Här kommer lite bilder, och observera att de är tagna med mobil, därav kvalitén :P





Prickson kom :)
Som hund och katt. Haha :)


Min lilla tjockis :P


Hade fler bilder, men tiden bara rinner iväg och snart slår klockan midnatt! Dags för mig att återvända till so,n som ligger bredvid mig.

Ha det gött!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Är det dina djur? söta var de iaf1



2009-05-29 @ 15:15:37
Postat av: Anonym

yess det är det :)

2009-05-30 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0