Jadu.

Det vart inget inlägg igår, då tiden inte räckte till.
Menmen, nu är det dags för lite uppdatering tycker man, eftersom denna dag har varit stressad, bra, dålig, ja, allt som en dag kan vara.
Började med skolan, har insett att det finns en väldigt söt människa, så det vart att man kollade lite extra på den personen, hehe. Menmen, that's love.
Sen vart det en liten 'fight' mellan mig och en lärare. Förstår inte hur en lärare kan vara så sjukt dum i huvudet ibland.
Jaja, jag kommer över det.
Sen har det varit lite småtjafs här och där, och vissa som tror att de har rätt fast de igentligen har helt fel, som missförstår, skyller saker på en o.s.v...
Tonårshumör på g, om man säger så. Alla går igenom det någon gång i sina liv, så.
 
Jag skippade bild till denna text, då det inte fanns någon passande.
Beskriver vell kanske inte riktigt min dag, eller snarare, mitt liv, men lite tidsfördriv+att jag kände för att skriva av mig lite.

Mitt liv i övrigt är bra, har inte varit så här lycklig på länge.
Ingen speciell anledning, det är bara det att allt känns så underbart bra och allt rullar på, precis som det ska vara!
Jag längtar sönder till sommarlovet, det blir sommarlovet -09 med Jonas :)<3 underbart. :)

Nu ska jag fixa med annat, ha det bra alla!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0