Jason Castro.<3

Ännu en dag har passerat, och jag sitter här och är helt förtrollad av Jason Castros underbara sångröst. Rekommenderar verkligen honom till den som för tillfället inte har någon bra musik att lyssna på! :)

Idag har det inte hänt något speciellt, först var det skolan och sen stallet :)
Fick höra av en av ridelevernas kompis att jag var fin tydligen, så det vart att tacka och bocka för det! :P
Imorgon ska jag ner till körskolan, och sen på onsdag gäller det! Får hoppas det går finemang, moppekortet har jag väntat länge på nu :) Så ja, håll tummarna för mig! :P

Resten av kvällen kommer jag plugga, plugga och lyssna på Jason Castro. Jag är näst intill kär i honom, haha :)

Ha det bäst alla!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0