Sjukling

När man precis har kommit hem, och det underbara vädret äntligen kommer, ja, då följer även en stor förkylning med! Så just nu spenderas dagarna hemma, nerbäddad och snorar papper efter papper. Inte det roligaste, men hoppas man blir frisk tills på lördag i alla fall, annars blir det nog inte Stockholm för min del :/ Så får hålla tummarna på det bästa!
Trots förkylningen gick jag ut med Loke en liten vända. Jag tycker verkligen inte om att ligga hemma och dega en hel dag+att Loke måste ju få komma ut och rastas av. Så han var en liten räddning den här dagen, annars hade jag nog legat i sängen ännu längre.

Har börjat funderat lite på en sak, jag har för inte så längesen städat mitt rum, och nu, bara några dagar senare, ser det ut som ett bombnedslag igen! Fattar inte hur jag lyckas, men jag måste verkligen ta itu med det så småningom och få bort allt skräp. Men det får nog bli när jag blir frisk och orkar röra på benen, även fast jag igentligen har världens tillfälle nu. Menmen. :)

Nu ska jag skala potatis, tråkigt nog, men det behövs.
Så hej sålänge!

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Krya på dig hoppas du kommer till skolan snart!

2009-05-29 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0