FramtidsplanerarN

nu vill jag flytta bort från skiten, köp ett hus i LA åt mig så älskar jag dig.

förövrigt har jag finfina planeringar här hemma, nu tänker jag inte dra ihop mig och försvinna, nu ska jag fixa musikstudio här, och härma mig inte nu, en viss person. Då tröttnar jag ur på dig. Srsly. Ahmajgad, ge mig frihet och något att kämpa för, jag vill inte ha personer flåsandes i nacken och som ska göra PRECIS allt jag gör.

Så här äre.
Musikstudio var min ide.
Tatuera var min ide.
PIERCINGARNA var min ide.
prylar och småpyssel inom dom översta nämnda VAR MIN IDE.
Falun var min ide..

förlåt, men nu har jag fått nog. Nu lackar jag ur på dig. Och nej, jag vill inte höra ditt prat nåmer. Du bara babblar på hela tiden och tror att allt handlar om dig. Så är det inte. Jag har fått nog. Och som om det inte var allt, nu tar du mina kompisar ifrån mig.
Jag fattar inte hur du tänker, uppmärksamhetsmänniska.

fandå.



Förresten, bilderna från Sthlm kommer sen.
jag är bara så trött på lögner och svek nu, allt började med en enda person.

Kommentarer
Postat av: chanelle gustavsson

sötnos, jag finns här. bara att berätta så lyssnar jag! <333

2009-12-01 @ 16:07:40
URL: http://ellenelles.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack gmn, ses i helgen<3

2009-12-01 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0