Bara jag som inte ser Halloween som något speciellt..?

Många anser att eftersom årets skräckis-helg är här så betyder det bara en sak.. Party för fulla muggar! Små barnen klär ut sig och knackar dörr, den enda som bara tänker njuta av stunden och glo på tv,n hela kvällen är jag. Jag har nog aldrig riktigt sett Halloween som något speciellt. Kanske när man var mindre och godissugen (det sistnämnda är jag fortfarande, haha!) men inte nu. Visste inte ens att det var Halloween nu, trodde knappt man firade det längre i vårt tråkiga land. Kom precis på att jag är själv hemma och har inget godis, aj då. Känns som att jag ligger risigt till, med tanke på alla barn som bor i detta kvarter. Hm.

Nyfärgat hår var det ja. Gia trampade precis iväg och jag ser ut som en tigerkaka i håret. När det torkar blir det bättre, får man ju hoppas i alla fall. :-)

Vad som händer nu? Säg det.. Vet knappt själv. Det enda jag vet är att senare ska jag åka till stallet, har bytt häst för en dag med Matilda, så har Lady och ska även ta Salomon åt sjuklingen.

Ha det bäst!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0