HISS/DISS

Dagens HISS;

- Café World på fbook
Jag är inte nörd, okejejjejej?

- Marcus!
Haha, han är en hiss för han är en av mina bv och lika jävla blond som mig (han vet bara inte om det än...)

- Kärlek
Kärlek är det underbaraste som finns. Pirr i magen, rosor, allt som tillhör kärlek, helt underbart!


Dagens DISS;

- Mag/huvudvärken!
Vem gillar sånt? Ehum, inte jag i alla fall.. Fast liiiiite får man skylla sig själv, hahah!

- Söndag
Söndag? Det betyder dagen före dagen som är första dagen på en kommande dryg skolvecka. Om ni hängde med på det där (vilket jag knappt gjorde...) så förstår ni hur det känns!

- Människor som dissar kaffe
Kaffe, dryckernas dryck, kärlekens kärlek, ujuj så gott kaffe är! Och det är inte bara gott, uppiggande också! Verkligen ett + om man är skoltrött!


Detta var min HISS/DISS lista för idag, haha! :-))

Kommentarer
Postat av: NELLE

AMANDAAAA ÄR SÖT OCH HAR SKRIVIT I MIN BLOGG :) <3<3

2009-10-12 @ 08:44:01
Postat av: Amanda

hihi såg du det nu??! :-D <3<3

2009-10-12 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0