Nachos och hemmakväll

Rubriken säger allt. Jag har ensam hemmakväll, nachos och en maffig tv med saftiga filmer. Kan ju inte bli bättre, eller hur? :-)

Har ju inte hunnit blogga flera gånger per dag på senaste tiden som jag gjorde förut. Är ju ute och ränner hela tiden känns det som, haha! Som igår/inatt, sov hos Matilda :-) Vi var i stallet en stund, sen åkte vi hem till Matilda och så kom Vea, Ralle och Eriksson. Vi rökte vattenpipa, lika trevligt som vanligt :-) Dessvärre rann tiden iväg och vid halv fem på morgonen kom vi på att vi kanske borde sova, haha. Ännu roligare när man skulle upp 2 timmar senare och rida.. :-P

Nu ska jag fortsätta med min mat på Café World, trodde ni jag inte spelade det längre? FEL! En nörd ger sig aldrig :-)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0