Nyköping, Halmstad, Sthlm...?

Tjaa alla!
Sitter här och ser ut som en zombie -nyvaken med andra ord. Har absolut ingenting planerat idag, så är det någon som har lust att göra något, hör av er! :-)

Funderar lite angående gymnasievalet. Det är ju faktiskt så att dom första ansökningarna sker innan jul och det är ju snart..? I alla fall, har fått massvis med olika förslag på skolor från 'bekanta', hah. Den det lutar mest åt just nu är den i Halmstad, fast fick veta igår att just den linjen jag vill gå ska bli i Nyköping också fr.o.m nästa år! Mycket närmare Borlänge, kanske därför jag hellre föredrar den i Halmstad? Haha :-)
Aja, har ju lite tid på mig att fundera. Nu ska jag göra mig iordning.
hejdå!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Värt att göra ett besök och se hur skolan är??

2009-10-29 @ 19:11:52
Postat av: Amanda

Ma; Verkligen! Skulle uppskattas till tusen!

2009-10-30 @ 13:36:17
Postat av: Anonym

Då fixar vi det!!

2009-11-02 @ 10:45:25
Postat av: Amanda

yes!

2009-11-02 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0