07:41

Godmoooooooooorgon! =)
Är hur trött som helst fast samtidigt pigg..? Konstigt haha.

Kom nyss på att vi har slöjd idag och det gjorde mig faktiskt riktigt peppad till att åka till skolan. Dessutom har vi svenska och då blire bara läsa, och det är ju faktiskt också ganska skönt. Dock har vi tyska direkt på morgonen, och det är ju ingen höjdare direkt..
Efter skolan ska jag hem, slänga i mig något att äta och gå ut med hunden, sen blir det Maxim som gäller. Föreställning igen, men som tur är har vi ingen imorgon. Tror faktiskt inte att någon skulle komma och kolla då ändå, haha. Idag är det tydligen slutsålt också, precis som igår. Får hoppas jag håller mig på benen den här gången, haha! Aja, nu måste jag börja dra mig mot skolan, ha det bäst alla!


bara för att jag är nörd och tänker tipsa om denna bok, riktigt bra faktiskt! Passar bra när det är lite grått väder ute, som nu, haha.

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0