tävling å grejer =)

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen, har grejjat lite med Billy och så har jag tävlat i km i hoppning. Fick en fjärdeplacering utav runt 20 pers kanske, så är väl rätt nöjd. =) Dessutom så såg jag det mer som träning än tävling. Fast fick ju faktiskt en rosett så nu ser jag proffsig ut haha!

Imorgon blir det nog också en hel dag i stallet. Ska rycka Billys man hade jag tänkt och så ska jag rida lektion =) Skitkul! =) Jag och Billy går verkligen på rätt väg nu, så nu är vi laddade inför dom riktiga tävlingarna, som skol DM =) Om det nu blir av haha!

vecka 16 blir det pay and ride, första gången man får "tävla" i dressyr haha :-o och vecka 18 blir det pay and jump, lite mer hemmaplan haha =)

Nu ska jag diska och annat skitgöra, mamma och Perra har åkt till London idag så man får ju önska dom en riktigt trevlig resa! =) Att dom dessutom ska kolla på manchester united på söndag är ju en annan femma.. och jag är inte avis =(

Ne, nu får ni läsare ha det bra, jag kan inte sitta vid datorn nu för jag håller på att få psykbryt på dom där j*vla mössen!!!


<BIGHEART3

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0