efter en liten paus..

..är jag back on track again! lät ju inte töntigt heller eller så, nejnej!

Har haft mycket för mig dom senaste dagarna, jag har varit i skolan, träffat folk å igår var jag i stallet och hade stalltjänst. så har helt enkelt inte haft tid till datorn, den fick liksom komma i andra hand. Menmen, nu ska jag blogga som vanligt igen :)

sitter och skrattar för mig själv, jag å saga var till electrikhuge idag å när saga skulle betala så såg hon, kassörskan å tre andra biffar att hon hade en geting i håret, och dom sa precis samtidigt "nämen oj!" och jag fattade ingenting först för en av biffarna såg asrädd ut hahah! Men sen såg jag den lilla getingen å biffarna ryggade tillbaka och jag började skratta åt dom för deras miner alltså, helt sjukt hahah! Sen när vi kommer ut så försöker vi få av den där jävla getingen och när den till slut släpper sagas hår så kutar vi för kung å fosterland ifrån getingen för att den inte ska komma tillbaka, jag menar, kom igen? sprang vi verkligen ifrån en geting? Hahahahah, jag dör!

äh, nu ska jag dra mig mot sängen, ska läsa ut Bree Tanners Andra Liv så ska cornelia få tillbaka den hahah :) imorgon väntar en ny dag, då blir det skola, stall och broken dreams! Har bokat bord åt mig och mamma, så det kommer bli askalas! :) men tills dess, ha det bäst! för det ska jag, alltid :D


gammal bild, kameror gillar inte oss har vi märkt...

pusstjao'
/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0