"så jälla urtvättat asså"

rubriken är det nya 2010, bara cornelia som fattar hahah! det kallas för grymt dålig torr humor, men det ska ju finnas plats för sånt å, eller ?

Skolan idag var helt okey, hade hoppats på nollning men istället blev det nå projektarbete där vi skulle bygga en skulptur i olika grupper. vi fick vara med Mp1b och våran skulptur blev ju utan tvekan snyggast! Fast ne, fulast egentligen. Det skulle föreställa ett träd med 17 olika personliga saker, det såg mer ut som ett bombat skithus. Så ja, kreativitet var inte något som låg oss nära hjärtat i det arbetet direkt..
Fick även mitt schema idag, blev faktiskt riktigt nöjd! ca 5 timmars medieproduktion i veckan och en jäkla massa mediekunskap! hur grymt som helst! det längsta vi går är till tre också, så det blir kalasbra! Imorgon börjar dagen med musik, och det ser jag fram emot sjukt mycket..! vi har även datakunskap några gånger i veckan och det ska också bli skitkul! veckorna kommer börja med idrott, och eftersom vi bara har en idrottslektion i veckan så känns det bra att ha det först så är det över sen. siddu, det gäller att tänka positivt!

förresten, jag kom på att jag skulle göra om bloggen till en smart-blogg, och ett annat ord för smart är ju mensa, så perra kom på det fyndiga att jag borde döpa om bloggen till mensamanda! vilken påhittig filur det där.. fast kul var det faktiskt, jag fick mig ett gott skratt iallafall (:

nu ska jag blåsa håret å dra mig mot sängen, eventuellt blir det att återvända till min favoritvampyrs värld en stund. Ha det bäst!






the sweetest thing you can get in life, is the best boy who makes you drown in his eyes

pusstjao'
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0