hm

när bloggade jag senast? Vet inte, haha.
Iallafall, eftersom jag inte har något alls i huvudet eller någon händelse som kan roa er så kan jag ju berätta en sak som gjorde mig stolt. JAG FICK MVG I SAMHÄLLSKUNSKAP, och har goda chanser att få det inom geografi, historia och religion. Historia har han faktiskt redan sagt att jag kommer fixa ett mvg i. ÄR JAG BÄST ELLER ÄR JAG?! :-D Jag kan inte sluta flina häh,

Kan ju berätta att i damhockey står det just nu 2-1 mellan LEKSAND och aik. Eftersom många lätt glömmer bort att även tjejer spelar hockey så tänkte jag bara uppdatera er med det. Och för att reta miljonären (ni vet, det är lördag idag..) bredvid mig lite.

Nu ska jag duscha and make some phonecalls. Vi hörs!


min fina tokiga vovve får stå för dagens bild, även en sömntuta syns i hörnet.

/ A

Kommentarer
Postat av: p

och så tog damhockeymatchen slut i leksand, AIK vann precissom vanligt då lagen möts i någon hockeymatch. 4-3 denna gång:-) så ni klarade er bra!

2010-02-20 @ 22:14:52
Postat av: Ma

Bilden måste vara tagen en söndag då lördagsmiljonären åter har insett att den ryska kaviaren, rosa bubblet och "limmon" som vanligt blev söndagsgröt med hemkokt lingonsylt.

2010-02-20 @ 22:20:13
Postat av: Amanda

p: vi kan ju inte låta er förlora hela tiden, ni är ju så tjatiga. suck ;-)



Ma: Haha precis, så var det nog!

2010-02-21 @ 10:56:16
Postat av: Urmodern

Fast jag tycker det ser ut som ett par fötter med simhud jag...

2010-02-21 @ 17:54:20
Postat av: Amanda

Hahah så är det nog

2010-02-23 @ 12:22:14
Postat av: Anonym

När blir det så varmt att ett par fötter med simhud mellan tårna skulle ligga UTANFÖR täcket??? Dessutom ser jag bara ett täcke.

Omöjligt!

2010-03-01 @ 03:38:58
Postat av: Amanda

haha okej, mamma har nog rätt..

2010-03-01 @ 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0