med Emmmmmmmmmaaaaaaa

Hellu!
Denna dag har jag varit med Emma och vi har shoppat och varit i stallet! Införskaffade mig en mascara, eyeliner, ögonskugga, rosett till håret (haha..), hårspännen och en ipod! Tänkte att snart ska ju jag faktiskt åka iväg på semester och vad är en semester utan musik? Ingenting! Blev en (ganska många..) vändor in på onoff och kikade på några ipodar, hittade en till slut och sen när man skulle be dom att hämta den, ja då kommer kockobäng till personal och ska hjälpa en! Haha, sjuk människa var det iallafall.. Sen när vi gick stod han tydligen och hoppade, fattar inte riktigt det hela.. Haha!
Och när vi sen skulle gå in på toan och spegla oss (haha) så kommer det ut en tant och säger att vi inte borde gå in dit för att det luktar illa... Haha som att vi hade förväntat oss något annat?

Förutom ovanstående händelser hände det en hel massa saker till, men om jag ska sitta och skriva upp allt så skulle det bli en bok, och det har jag ingen ork till, haha :-) Så vi avslutar för denna kväll!

Hejdå och godnatt på er!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0