Sweet dream or a beautiful nightmare

det är drygt när man i efterhand inser hur mycket man saknar en person. Men det är vell som man säger, man inser inte vad man har förän det är förlorat. Så sant som det är sagt.

Denna dag har inte varit så speciellt, bara skola och stall som vanligt. Trött som 17 är jag också, det är sjukt vad skolan tar på ens krafter! Man sitter bara med på lektionerna, är någon helt annanstans i tankarna och så plötsligt får man en till läxa att göra. Man orkar inte sånt, varför förstår inte lärarna det? Vi har redan plugg så det räcker. :-(
Förresten, en lite mer peppande sak är att jag har blivit antagen till Borlänges ungdomskör. Det är en högre "klass" än forssaängkören, och dom turnerar tydligen i massa länder i europa. Låter ju inte helt fel, eller? :-) Aja, riktigt spännande och roligt ska det bli!

Nu ska jag plugga NO, sen ska jag sova mig bort ett tag.
Ha det bäst!


Va, vad menar du med lortig spegel??????

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0