tokigt.

Jag: Kan man söka till IV?
Mamma: Inte vet vell jag?
Jag: Okej.. Alltså, jag hade inte tänkt söka dit om du tror det...
Mamma: Hahhahah, eh.

Lite senare;

Mamma: Här är ju skolan för dig!
Jag: Vilken?!
Mamma: Vad säger du om särskolan?
Jag: Ja.. Där vill jag gå.. hahahahah

Senare;

Jag: Gud va nervös jag är!
Mamma: Nejdå, det kommer gå så bra så.
Jag: Men tänk om jag inte kommer in på Lugnet???!?!?!
Mamma: Men jo, det kommer du.
Jag: Nej, jag kommer säkert få gå samhällsvetenskap på haga och läsa italienska..
Mamma: Allvarligt, har du tagit italienska som ett val?
Jag: Ja, visste inte vad jag skulle ta.
Mamma: HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA



Busigt.

Kommentarer
Postat av: Ma

Har aldrig sagt vell i hela mitt liv när jag menar väl!!!!

Annars hittade vi ett och annat tänkbart gymnasieprogram... men italienska...riktigt kul!!

Fö är det härligt att se hur du hela tiden "dissar" Borlänges skolor, fett nice!!

Kram

2010-01-16 @ 20:01:26
Postat av: Pa

Ja du dotra ju närmare hem du e e ju bättre,

Men Italienska e väl inget



Kram

2010-01-16 @ 21:29:37
Postat av: Amanda

Ma: Hahaha, fett jävla nice asså! Kram :-)



Pa: Haha italienska var lite roligt faktiskt, haha :-) Kram :-)

2010-01-17 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0