@ tyska

Hellu bloggen!
Tänkte att eftersom jag inte kommer vara hemma på hela dagen så passar jag på att blogga nu när jag ändå har tillgång till en dator!
När skoldagen är slut så blir det att direkt ta bussen till Jax och klippa sig. Efter det ska jag och Emma åka till kupolen och få i oss en varsin sallad, följt av att sedan åka till Friskis och träna! Fullspäckad dag, och när jag kommer hem blir det plugg som gäller! Har NO prov imorgon och har varit en riktig slarver med att plugga till det.. Skärpning!

Nu ska jag och Emma hämta information om Tokio Hotel, haha. Vi ska ha en tysk redovisning, så vad passar inte bättre än att redovisa om ett tyskt band? hej MVG till oss ju!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Rota bara runt i dina gamla saker så hittar du MASSOR med info om Tokio Hotel..

jag menar alla kartonger, plastbackar och påsar uppe på garaget som du släpat dit!!

2010-01-22 @ 01:40:47
Postat av: Amanda

Det är lugnt, det mesta ligger på minnet haha!

2010-01-23 @ 10:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0