uääh

Igår krånglade blogg.se och mitt feta inlägg jag hade skrivit kom inte med, då typ dog jag flera gånger. Men nu funkar det som det ska igen, men jag är fortfarande irriterad för igår. Hm :-(

Skrev iallafall att jag skulle söka gymnasium och att jag var glad, gladare, gladast över det! och dessutom räknas jag tydligen som en faluelev, så allt rullar på som det ska, :-D

Har faktiskt ingenting speciellt att skriva nu, har glömt bort resten jag skrev igår. minne som en guldfisk, eller va är det man säger? Stämmer väldigt bra in på mig iallafall.

Nu ska jag nog plugga lite, har faktiskt sovit 15 timmar inatt så utvilad är mitt andranamn just nu!
Ha en bra dag!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Det var lugnt och skönt vid middagsbordet igår kväll...

2010-01-16 @ 20:02:49
Postat av: Amanda

Åh, va rolig du är! Inte mitt fel att jag somnade..

2010-01-17 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0