Varje vecka är det helg

Hallå bloggen :-)
Idag är jag glad, gladare, gladast! Ikväll ska jag nämligen göra min gymnasieansökan, hih jag kan knappt bärga mig! Och fick dessutom veta idag att jag räknas som en faluelev, så det kan ju inte bli bättre! Så gissa om jag hoppar runt och tjoar nu?! :-D wohoooo!

Skolan idag, fredagar är faktiskt helt okej. Börjar 8 och slutar 5 i 11, inte helt fel? dessutom så har jag bara no och idrott, så det är ganska chill :-)

Såg precis att mitt te är slut, när 17 slurpade jag i mig det? Någon jävlas nog med mig, typ dolda kameran eller nåt! Som imorse, min mobil och ipod var helt spårlöst borta! Så visade det sig att dom låg på någon byrå, jag var inte ens där, hallå!? haha :-(
äh, nu ska jag plugga och fundera över bättre tider.. See you later alligator!

förresten, om ni vill veta och ha något att lägga i er brybox så var jag bollkalle idag på idrotten. Jag trodde jag skulle dö, allvarligt talat. Trevligt.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0