10 saker ni inte visste om mig..

Tänkte fira mitt 500,e inlägg med något speciellt, och tom på ideér som jag är så fick det bli såhär, hahah B-)

1. På mina pannkakor ska det helst vara nutella och banan. Inge sylt här inte!
2. Jämt när jag ska iväg nånstans så packar jag alltid i sista minuten.
3. Jag är jävligt omogen i mitt beteende och kan skratta i timmar åt vad som helst.
4. jag tycker att rouge är skitfult, och fattar inte hur folk kan ha det på sig.
5. Jag har väldigt svårt för att gå upp i vikt, trots att jag äter lika mycket som tre elefanter på en dag.
6. Jag skulle inte kunna leva utan geisha och kaffe. Sorgligt, men sant.
7. Jag hatar att motionera, dock älskar jag att sporta.
8. När jag blir rastlös blir jag automatiskt världens drygaste människa.
9. Jag älskar att läsa. En bra bok med en kopp te nerbäddad i soffan är det bästa jag vet.
10. Katter är mitt absoluta favoritdjur!

Hahah, that's me. Men nu måste jag fixa med annat.
Ha det bäst, hejdå!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0