hallelujah moment dehär vettu

okej, det är INTE okej att jag har varit vaken sen 7 imorse och att jag bara har sovit typ 2 timmar inatt och ändå är såhär pigg?? Fattar inte grejen med det alls. Men vafan, huvudet upp å fötterna ner så allt är ju som det ska! Och tro't eller ej, men jag mår asbra idag. Fast min röst sviker lite, men det är rätt fränt att prata som en anka, det är en sån där typisk "wow-upplevelse" alltså! Fast ne..

Heh, lite mer seriöst.. Jag åt världens brakfrukost idag, var så jäkla hungrig så jag visste inte va jag hette typ. Då äre illa alltså. Sen åkte jag ner på dc och checkade läget lite, kollade på när kusinvitamin spelade fotboll och tyvärr fick dom storstryk, men det är bara att kämpa vidare. Veckan har ju trots allt bara börjat! Har även hunnit springa ner till affären å köpa chokladhjärtan till mamma, för det tycker jag hon är värd efter alla dessa trubbel jag har varit i med sjukhuset å sånt. Men nu blir det slut med det på ett tag för min del hoppas jag, annars tror jag att jag börjar dra hårstrån ur huvvet på mig. Mysigt. Det som väntar nu är mer dc och maaaaat, vi ska grilla och jag är fett pepp. Hih.

.
.
.
.
.


och ja, jag är typ jämt såhär seriös, lika bra ni vänjer er.

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Erik

Så vacker du e!

2010-07-13 @ 00:21:45
Postat av: ma

Det värmde i hjärtat, tack för det VIV.

Kram

2010-07-18 @ 04:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0