klappat å klart

ny design, tyckte den förra var tråkigt å ful :) får se hur länge jag orkar med den här då haha!

Nu ska jag till stallet och checka så hagen är hel och att pållarna får vatten. Sen får vi se vart dagen bär! Antagligen en lugn kväll framför en bra film med tanke på hur pass känslig min hals är, och det gör att jag tappar orken helt å hållet i hela kroppen. När man dessutom knappt kan äta blir man ju bara trött och helt svag, så det blir en lugn helg och en lugn kommande vecka! Har mina planer på att åka till Kristinehamn nästa vecka och kolla på hästhoppning, Chanelle ska vara med så det blir ju extra roligt! Åker dit med Annelie, ser fram emot det :)

Nu ska jag börja fixa för återkallning till stallet, har inte varit där på nån månad! Snacka om att jag saknar Billybus! Ha det bäst så länge!


min fina<3
ni behöver ju inte ha fokus på mina slappa tyglar h3h3h....

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag ser också fram emot hästhoppningen i Kristinehamn,, hoppas verkligen att du blir såpass frisk så att du orkar följa med Manda :)) En heldag med hästeri,, något för oss hästtokiga! ;)



Krya på dig,

kram kram

2010-07-12 @ 05:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0