midsommar

oj, lite efter h3h3h3h3h3, men det gör inget :D det har ju trots allt varit midsommar och jag har knappt varit hemma alls.

Jag firade midsommar i torsång med Emma och hennes familj och vänner. Det var riktigt trevligt! God mat och trevligt sällskap (: Åkte även båt och köpte korv haha, sen skulle vi vara med och dansa runt den där blommiga stången men på nåt sne vänster missade vi allt? Hahah, aja. Här kommer det massa bilder. Dom flesta är på Emma eftersom det var hon som var fotografen haha ;)


Bästaa vän!






i båten typ, hahah. Alla satt och klumpade ihop sig under det lilla taket som fanns utom jag och emma, vi satt utan tak och njöt av regnet typ, vi är rätt normala.


folk!


som sagt, "fint" väder hade vi 8]


Emmas hus






fina firren..




Sen blidde det finare väder


å vi skåla!


nu orkar jag inte ladda upp nå mer bilder hahah. Vi tog typ nästan 200 st och jag tror att varken ni eller jag orkar kolla igenom haha.
Ha det bäst!

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0