jobbig dag

halloj!
kan inte säga annat än att denna dag har varit sjukt dryg, riktigt jobbig. fick veta massa grejer som har med matten att göra, och mattsson är ganska virrig. Jag håller tummarna på att det som händer och sker med skolan kommer bli något bra, så jag slipper allt jobbiga.

Idag har jag och mamma fixat mitt moppekörkort, så inom sinom tid har jag ett sprillans nytt körkort i handen och fr.o.m den första april ställs moppen på, så då är det bara att köra. Lite mer fritt att kunna ta sig överallt, blir kalasbra!
Nu ska jag plugga lite, behövs.. Hejdå på er!


dagens bild fick bli på min fina misse Goliat som sussar sött =)

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: P

liten detalj bara men det är kanske bra om Moppen funkar oxå, eller? :-D

2010-03-25 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0