men hej

jag är trött, godissugen och oaktiv på bloggen? japp. men vet ni? jag är ingen datanörd har jag kommit fram till, dessutom är mitt liv full av liv och rörelse, tacka gudarna för det kanske.. blir jag aktiv någon gång igen så fine, då är det så. men tills dess så tack alla läsare, jag ska gå och sova och vandra vidare i drömmarnas land i takt med John Blunds andetag, invänta det lilla trollet med säcken full med grus som kastar det i ögonen på en och får en att slumra till. hoppas ni uppskattar livet lika mycket som jag gör, jag skulle inte byta bort mitt liv mot något i världen. Jag har mina planer och jag tar vara på alla stunder. Det är så det ska vara. Och (på ren svenska) åt helvete med allt tjat om "jag är så tjock, jag måste banta!!!!11" ingen vill höra sånt, och speciellt inte när människan är smal som en pinne och nästan går av på mitten bara man ger denne en kram. ät och var glada! det är så det ska vara, det är det jag lever upp till.

men nu är det dags för mig att fara vidare mot sängen och sova, vi höres när jag har tid/lust. men tills dess, take care så hörs vi.



Hejdå!
/ Persson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0