träkvist

Allvarligt, igår däckade jag så fort jag kom hem till mamma igen, jag somnade kl 18, gick upp en liten stund för att käka och sen gick jag och la mig igen. Och så försov jag mig lite imorse, fint. Äh, 2 minuter försent skadar nog inte.
Har varit och hälsat på på Jungbergsgymnasiet idag, vi var några stycken som kände att vi borde hälsa på människorna från Revy Resan, och jisses vilka breda leenden som kom emot oss när vi gjorde entré på skolan. Men det är riktigt roligt att vara med de, de är ju så glada =)

Idag ska jag till stallet för lite stalltjänst, har faktiskt ingen ork alls för det idag. Är helt utmattad på något konstigt sätt, och jag tror att jag håller på att typ, förmultna eller nåt. Trött är jag iallafall. Menmen, that's life.

Nu måste jag återvända till skolarbetet, so står på schemat! Ger er två otroligt fina bilder på Salomon och Trolle också, bilderna är från NARK's hemsida!


Älskar den här bilden!





Ha det bäst!

/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0