å så vare kväll igen.

seriöst, dagarna går fort som 17 nu för tiden och man hänger typ inte med.. saker bara ändras hela tiden och förtroendet för vissa människor sjunker. uschdå, det är inget vidare. men det kanske bara är tecken på att man ska släppa iväg det som stör och ge plats för det nya, eller..? :-)

Imorgon blir det att sova. Ingen skola för min del, ingen hör vad jag säger när jag pratar och jag hostar så folk blir döva, fin blandning må jag säga! Men äsch, bara ta det chill ka vara rätt okej det med :-) Så istället ska jag fixa med saker som behöver fixas med och så får vi se hur kvällen slutar! fina firren, är sjukt peppad inför helgen! det blir aaasbra ;)
men nu ska jag dra mig mot sängen! Ha det bäst ppl!


oj, det där var inte igår minsann.. men ja, va säger man? dags å bli brunett igen eller? skoja, skulle inte tro det va ;)

/ aPersson.

förresten! Jag har töjt mitt öra idag, fedt näääjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0