dans alltså(L)

denna dag har varit en sån där typisk "hej-jag-är-en-aktiv-människa-som-gillar-sport" typ, eller nåt hahah.. Men började dagen med att vakna upp hos Emma, käkade lite frukost och glodde på tv med henne en stund och sen så åkte jag hem! Bytte om till danskläder snabbt som fan och tog bussen till stan, sen strosade jag runt där ett tag. Dansen börjar ju alltid 14.45 och bussarna går bara en gång i timmen på söndagar och då är det ju självklart att dom ska gå just 20 i eller kvart i. naw, älskar sånt alltså<3<3<3<3 så fick åka till stan en timme tidigare och då sprang jag in på djuraffären för att kolla på fiskar, men tror ni inte på fan att jag ramlar över en jävla hylla som står på golvet!??!?!!!111 wtf, vem ställer en hylla mitt på golvet liksom? drag snabbt som17 därifrån, helt jävla röd i ansiktet samtidigt som jag typ dör av skratt.. folk som gick utanför måste trott att jag hade tagit nåt alltså hahah xd sen dansade jag, och jag säger då bara det... FYHELVETE va kul det är! älskar att dansa! helt galet att jag slutade på street dance i typ 5an, hade jag fortsatt hade jag fan varit grym nu alltså haha! men äsch, nu äre dancehall som gäller och det är phettnajs alltså! galet!
sen drog jag hem och bytte om igen å sen vare bara att dra till stallet. Red barbacka, orkar inte släpa runt på sadeln haha.. men det gick asbra! billybusen är så sjukt duktig och jag bara älskar honom! :D(L)

ne, nu ska jag sluta wainea om allt, känns som att jag typ "tja, jag har brist på liv" eller nåt, men äsch. vem bryr sig liksom?! :D nu ska jag plugga matte, har prov imorgonbitti i 2 kapitel så jag typ, YEAH! IG TILL MIG! heh...

ha det bäst!


dance is not something you just do
dance is a lifestyle


/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0