DET ÄR SNÖ

å shitmaaan va lycklig jag är! Jag vill dra på mig skidor eller bräda eller va som helst å bara dra ut å åka, fifän va nice de skulle va! Åka å hoppa och göra illa sig, ashärligt :D Det enda som gäller nu är att be som fan att snön ligger kvar, annars blir jag jävligt sur haha :(
Idag blir det först stallet som gäller, sen ska jag vara med Stinisen! Hon slaggar kvar och imorgon blir det också stallet och då blir det antagligen att racea runt berget som gäller! iiih som jag har längtat :D Billy kommer bli galen å bocka å ha sig, men det gör ju knappast ont att ramla av .. ;) På söndag äre samma som gäller, och då ska jag även dansa! Ska försöka klämma in att färga håret också, utväxten är typ lika stor som kina och mitt hår har blivit mörkare.. så det lä fixas! Det blir nog även att jobba lite, tjäna lite slantar är ju aldrig helt fel! Ska även fixa ett cv och plugga lite, så min helg är nog fullspäckad! Måste också ta tag i det här med att sälja TH saker, har faktiskt väldigt många köpare konstigt nog haha :o men det är asnice! Dessutom ska jag fixa internet till laptopen.. :P
Nu ska jag återvända uppmärksamheten mot lektionen, photoshop är ju faktiskt kul och jävligt lärorikt!
Ha det bäst!
KOLLA IN MIN STJÄRTHAKA!
naw...
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0