asdrygt

l00dar vid datorn och tänker på allt mellan himmel å jord. sjukt seg dag har detta varit men höjdpunkten var att jag fick vakna i pontus famn, det är så jäkla värt alltså! synd nog vare 20 min tills jag skulle åka så jag förvandlades till värsta ninjan å typ flög ner, ascoolt (((:
skolan gick i hyffsad fart, det första jag gjorde när jag kom dit var att köpa frulle så nu är man pank igen. fast inte riktigt, men ändå. sen degade jag omkring där och typ gjorde ingenting? helt sjukt att typ alla lektioner är självständiga så om man är klar får man göra va man vill, typ dra iväg å feta sig på en kebabpizza om man känner för't. fast idag var det datorerna som lockade mest! älskar skolans wcams med asfräna effekter så man typ dör, hahah! skitkul ju :D
efter skolan drog jag till stallet, och fyfan va drygt det var idag. hatar känslan av att man inte räcker till, men när man väl gör nåt så känner man sig bara i vägen. å det var hästar hit å dit, jag ville typ bara gräva ner mig under jorden å försvinna ett tag. fysatan va skönt det skulle varit!

nu ska jag fixa med annat, sen blire att sova. proffset börjar ju liksom 12 imorrn, så sovmorgon till mig hihi(L) lolzwtfbbq, hare bäst!



/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0