fredagsmys!

medans alla drar ut och roar sig så sitter jag hemma och myser med te och ostkrokar, helt hjärndöd och funderar på att dra ut imorgon istället. bjussade även pricken på några ostkrokar och nu så är han helt galen och springer omkring som en idiot, ostkrokar är väl inte knark för katter??? börjar bli väldigt nervös för det hehe..
nåja.
har varit i stallet nu på kvällskvisten och min busponni är ju bara för söt :) han är alltid så lugn och bara lunkar med, och alltid öronen framåt! älskar när hästar visar att dom är nyfikna och intresserade, än att dom ska ha öronen bakåt och visa hur mycket dom bara vill därifrån. menmen, det är ju olika från häst till häst, dessutom så trivs ju olika hästar med olika människor. helt beroende på vem dom är vana vid att ha vid sin sida!

förresten, har hört från väldigt många att dom tycker om mig för vissa saker, men framför allt för en sak - att jag inte bangar att prova på nya saker och att jag gärna hänger med på det mesta. jag bara undrar, varför ska man inte våga testa på att göra helt crazy saker och bara njuta av livet? klart man ska stå på sig och göra allt man vill, man lär sig ju ingen nytt annars :D man måste ju trots allt vara ung och galen för att bli gammal och erfaren, eller vad säger ni? ;)

nu blir det att jobba med musikproduktionen, helt sjukt galet roligt! ha det BÄST alla, så ses vi nog i dimman imorgon ;) och en sak till, saknar min pojke så det gör ont :( älskar dig, bara dig♥



pusshejs!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0