lååång dag!

låt rubriken tala för sig, kommer knappt ihåg va jag gjorde imorse haha! men började med en musiklektion, spelade elgura och det gick bra förutom att gitarrerna har jääävligt konstiga inställningar haha ;) låten som min grupp gör en cover på är danko jones - had enough och den är faktiskt galet bra! synd att man missade dom på p&l, men äsch. kanske ser de i framtiden, vem vet? :D
efter hade vi engelska, kommer inte ihåg va vi gjorde haha.. sen hade vi mediekunskap och efter det svenska, sen åkte jag till kupolen och träffade cotten och emma! det blev en fika på waynes och massa snack om allt mellan himmel och jord, saknar att umgås vi tre bara faktiskt.. :)

efter kupolen åkte jag hem och käkade, hjälpte mamma och perra att städa och sen övningskörde jag med mamma..! ;o gick faktiskt bra haha, körde bara in i EN snöhög ;) haha, men kul var det :D

nu ska jag börja dra mig mot sängen, en ny dag med skola och stall väntar imorgon! ha det bäst alla! :)

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0