allt går med lite karlssons klister

vi har löst allt, återvänt till allt som det borde vara åså. pontus fendinge(L)amanda persson, that's just it. jag är inte singel längre haha ;)

vi snackade först om att vi skulle ta ett break för att det kändes lättast men att när han kom hem så skulle vi försöka igen, men då sa några att det är ju inte alls så vi borde göra, för kärleken övervinner ju allt. så om vi fortfarande älskade varandra så skulle vi klara av att vara ifrån varandra för det skulle ändå inte spela någon roll. vi får nöja oss med att längta efter varandra å ta vara på stunderna han är hemma. dessutom är vi ju bara ett telefonsamtal ifrån varandra ;*

nu ska jag kliva upp, käka frulle å dra iväg till billyboyen! får se om jag ska rida eller inte, vädret är ju inte det roligaste direkt.. sen blir det att vara med linda å va som händer då får vi se! brukar alltid sluta med nåt galet så förväntar mig inget annat nu heller haha ;)
ha det bäst ppl's!

/ aPersson.
Har laptopen så det blir inga bilder h3h3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0