amen duråh

shit, läste igenom förra inlägget å börjar fundera på om jag verkligen var helt nykter när jag skrev det??? helt osammanhängande, jag som själv skrev det fattar typ nada, allt bara flöt ihop till en klump. Haha whatevva, skyller på att jag var förjävla trött!

borlängestad ligger tomt å öde, inte helt okej en fredagskväll. sista helgen på lovet å det kändes som att man kanske borde röra på arslet å dra ut å göra nåt, men nej. istället degar jag hemma å inte en jävel kan ses. äre internationella-ignorera-amanda-dagen idag kanske? måste fan kolla upp det på fejjan sen, ni vet ju att alla internationella dagar uppfanns på fb å allt som står där är sant.. true story bro!
äh vafan, nu ska jag checka vidare om nån kanske har lust att göra nåt. annars blire tv,n som får bli mitt sällskap för kvällen, rätt okey det med ändå.
nej förresten, nu ska jag dansa! DANCE is the shit ppl's!
ha det GÖTTANS.



WOW! äre amanda persson som laddar upp nya bilder som togs för 10 minuter sen eller?! yes dudes, it is!

dagens låt också, myezZz;


PEACE'n'LOVE!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0