chillkväll!

fan vilken lugn å fin dag det här har varit, började med en låååång sovmorgon följt av en stund i stallet å senare träffa linda å malin! det blev en snabbvända i stallet bara, fixa iordning allt åt billy å se till så han hade mat, sen hem och käka å duscha å efter det hoppa på bussen till stan. jag, linda å malin drog till hemmakväll å köpte godis så det räckte för en armé sen åkte vi hem till dom där deras käre mor hade dukat fram massa kex, ost, baguetter å räkor osv så drog vi på en rulle och hade soffmys! riktigt trevligt vare! sen runt midnattssnåret rullade jag hemåt och väckte min fina pojke, hoppsan då (a) å nu har jag gjort mig iordning för att sova å har bäddat ner mig med laptopen i knät å checkar fejjan, rätt okey alltså. men nu ska jag släcka för dagen och sova, ska upp astidigt imorgon och släppa ut ett gäng hungriga havremoppar! å även dra ut en tur på billy barbacka, finfint det :)
ha en fin natt hörrni, tolka't hur ni vill ;)
PEACE folk's!


har ju somsagt inga bilder på laptopen men jag är så jävla cool så jag vet hur man printar på fejjan, slå den ni h3h3... fina linda iallafall!

/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0