daam yuh gaal

min dator är galet seg just nu men det gör inget, för det betyder att jag snart har 6 finfina säsonger med 2½ men nerladdade, rätt okey ;>

den här dagen har varit gaaalet långsam, timmarna har typ segat sig förbi i snigelfart. började iallafall med att vakna hos min älskling och pussa på honom, sen åkte jag till skolan och hade matte som första lektion. idag rök jag ihop med matteläraren riktigt ordentligt, slutade med ett besök hos rektorn där jag och saga tog upp allt som läraren har gjort och sagt. så nu ska jag, saga, läraren och rektorn ha ett möte tillsammans haha.. :p menmen, dags att få saker på rätt plats istället för att bara ta emot allt som händer.
hade svenska efter, kollade på nån norsk samefilm (låter jävligt intressant, eller hur då? ;).....) och efter det hade vi engelska. sen slutade vi, så jag tog bussen in till borlänge och träffade pontus en sista gång innan han åkte♥
sen blev det att åka hem direkt och käka med mamma, sen åkte jag till stallet :) skulle rida tramptass idag men han hade inga skor och det var så jäkla halt så tyckte inte det var värt att han skulle halka omkring på banan. så hoppade över det, men i övrigt var han en väldigt mysig häst! :)

nu ska jag göra min engelska läxa, sen ska jag gå och lägga mig faktiskt :p blir en tidig kväll idag, men det är ju en ny dag imorgon som väntar! då blir det skola, en trip på kupolen med affe, och så ett möte! sen har jag massa telefon samtal jag måste ringa, shit känner mig som värsta gamlingen haha.. men aja, det blir finfint :D
ha det bäst alla!



haha, fina bilder en viss bernström taggar en på!

pusshejs
/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0