för liten för mitt eget bästa

oj hoppla, fick stränga order nyss att jag var pinsam som skrev som en rostad bäver här i bloggen, skärpning nudå!
Sitter och väntar på en viss fröken cornelia som snart ska komma, vi ska ta det lite coollungt innan vi drar ut på bus med linda och jonathan! så, vad händer i borlängestad denna lördags kväll folket? känns som att det har blivit en trend att inget ska hända här, så va sägs om lite ändringar på det?? men en sak kan vi vara väldans glada över - peace'n'love yaa. en av dom vääääldigt få sakerna som gör att det känns värt att bo här, faktiskt.

tänkte vara överdrivet bloggig nu å radda upp alla sakerna som gör att man tycker så illa om den här staden;
- alla känner alla. gör man ett enda litet snesprång så går det 3 sekunder och sen vet alla om det. jag skojar inte!
- skitsnack och rykten. herregud, de flödar som rinnande vatten och ständigt dyker det upp nya saker att tracka ner en på, när ska folk ge sig???
- ingenting händer här. som en liten pik bara, peace&love är ett undantag!
- kupolen. folk som bor i andra städer blir helt till sig när de får göra en visit där, men komigen? finns nog knappast nån borlänge-bo som verkligen njuter av att gå dit. men tyvärr är kupolen det enda stället att "hänga" på nu för tiden, så gud; hjälp oss?

ja, nu kanske vissa förstår att man längtar bort en del? tur att jag ska till london i aprilmånad så det blir liiite statsbyte för en gångs skull! och eftersom man knappt spenderar pengar på kupolen längre så är det ju ett bra läge att göra sig av med kosingen där borta, kanske? härligt!

nu ska jag slå på collie buddz på högsta volymen å låta dansaren i mig ta över. ha det bäst!



/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så underbart vacker ;* <33

2011-01-16 @ 19:48:34
URL: http://fendinge.blogg.se/
Postat av: ma

Snyggt, nu förstår jag vad som står!

Kram

2011-01-17 @ 22:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0