morgooooooooon

det är söndag, jag mår fortfarande som ett as och nu ska jag bädda ner mig i sängen med en film å käka frukost! laddade hem några filmer igår, däribland föräldrafällan som jag ääälskade när jag var liten haha! fett kul, får se om jag diggar den lika mkt nu ;) funderar på att ladda hem busungarna-filmerna, kommer ihåg att jag älskade dom också när jag var iten men det enda jag kommer ihåg är alfalfa hahah! ni vet den där killen med en fjång på huvudet..? asgulligt haha ;d

nu ska jag chilla järnet hela dagen och hoppas på en finare dag imorgon med en bättre mage, ha det bäst ppl's!



bjuder på två bilder på mig å saga från när vi vänta på bussen till granny.. samma dag som jag träffade pontus första gången också haha!

pusstjao'
/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0