dagen till ära

Ojojoj, vad sägs om att Borlänge har fått en skinande sol och 30+ över sig idag? Det gillas till 1000! Och med ett bra väder följer ett gott humör, så det är ju absolut ingenting att klaga på!

I fredags var det ju som sagt min och Pontus 8månaders dag, och vi gick ju ut och käkade. Var helmysigt, sen gick vi vidare och hyrde film och så åkte vi hem till mig och myste med film och godis! Jäkligt bra avslut på en riktigt fin dag.
På lördagsmorgonen åkte jag och Pontus med mamma, mormor och min fina kusin som fyllde 10 till aubiose och handla hästgrejer. Min kusin har ju faktiskt börjat rida, vilket jag tycker är jäkligt roligt! Så hon fick lite saker och jag köpte mig ett par nya ridvantar eftersom mina nuvarande kan jämföras med trasor. Efter det blev det glass i stora lass på den välkända Rommekiosken.
Efter det åkte vi till kupolen en sväng och där köpte jag en plugg till min töjning eftersom jag ska till försvarsmakten om ett par veckor och sova i tält med småkryp haha. Spiral i örat skulle bara vara i vägen, så pluggen satt finfint. Sedan blev det 10års kalas med massvis med fika och annat gott!
Klickade även hem två par linnen, ett par shorts och en supermysig byxdress som kommer om några dagar, finfint!

Idag ska jag dansa och åka till stallet efter det, men först blir det att åka hem till Freddan som fyller 20! Grattisgrattis!


min fina!

/ aPersson.


Kommentarer
Postat av: Marcus

wtf? :O vrf ska du till FM? :O fast det är kul att sova i tält! :D det kan liknas med en lite svalare bastu.. :P :D heh.. (y) men lycka till Kaggen! <333 :D

2011-05-11 @ 13:07:51
Postat av: Anonym

Hej, Azzå din kusin är min kompis. Hon var hos mig idag! Aubiose är en skitbra affär. Där har jag köpt min ridhjälm, och mina fd. jodpurse. Det får mig att tänka på min kusins häst som jag fick kamma manen på, underläppen hängde som en hängmatta hänger du med :p I <3 mandapersson.blogg.se!

2012-01-04 @ 20:40:17
Postat av: Anonym

Hej, Azzå din kusin är min kompis. Hon var hos mig idag! Aubiose är en skitbra affär. Där har jag köpt min ridhjälm, och mina fd. jodpurse. Det får mig att tänka på min kusins häst som jag fick kamma manen på, underläppen hängde som en hängmatta hänger du med :p I <3 mandapersson.blogg.se!

2012-01-04 @ 20:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0