im moving on

En ny dag har passerat och här sitter jag, glad som attans för ingenting, och strålar ikapp med solen. Fast å andra sidan var det läggdags för solen för några timmar sen, så jag är nog den som strålar mest av oss två nu :-)
Livet leker, allt är på topp. Eller ja, det mesta iallafall. Finns ju alltid lite negativa saker. Men sånt struntar vi i att nämna nu, för nu har jag ett riktigt leende på läpparna.
Denna dagen har jag spenderat med Matilda :-) Vi hyrde film, sen kom även Eriksson och Jesper. Vi gjorde inte så mycket mer än att kollade på film, vi tog det mest lugnt bara.

Jaja, nu ska jag dra mig mot sängen och vila upp mig inför imorgon, det är nämligen min tur att åka till stallet :-D Tänk hur mycket man kan sakna ett djur efter bara en vecka! Helt sjukt :-) Menmen, det ska bli roligt att få träffa min bebis en stund :-)
Pusshejs!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0