mysig dag

Omg, helt otroligt.. TVÅ inlägg på samma dag! Nyp er själva i armen om ni tror ni drömmer! Haha :-) Ne men, var ju somsagt i Falun idag. Trodde inte att jag skulle hinna köpa något, kom lagomt till stängningsdags. Men så blev inte fallet, jag införskaffade mig ett par leggings och ett linne! Siddu va man kan hitta på några minuter. Varken skor eller jacka vart köpt, det enda jag faktiskt behövde, haha :-P Jaja, provade runt 5 jackor iallafall, skit snygga allihopa men kräsna lilla jag tyckte att nån var för kort, nån hade kontiga ärmar o.s.v.. ;-) Hehe, nöjd över den kortkorta shoppingstunden åkte vi hem och jag bytte genast om till ridkläder. Sen for vi upp till stallet och jag red ut med mamma och Loke gående. Mysig ridtur var det iallafall! Och fick ju börja galoppera idag efter betet, och oj va Billy vart glad över detta! Flög fram, hehe den tokstollen :-) Men det gick finemang iallafall, och det är ju huvudsaken? :-)
Nu blir det film med mamma och Perra. Trevligt trevligt. :-)

/ A


Kommentarer
Postat av: Oscar

:-D

2009-08-07 @ 12:28:47
Postat av: Amanda

Oscar: :-D ?

2009-10-07 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0