u'r beautiful

Vaknade denna dag med en underbar känsla i kroppen. Vilken lyckad kväll det blev igår! Människor var glada och fulla (jag var den enda nyktra haha) och grymt bra gruppkänsla. Vattenpipa vart det. För fulla muggar! Cola smak, sånt gillar vi. :-) Blir en liten bild på den, det var förresten den enda bilden jag tog igår :-P



Bilden är på min pojkvän, som jag brukar kalla den, haha ;-P

Efter ett tag gick jag och träffade Jimmy en stund. Det var trevligt :-)

Bra dag iallafall!
/ A

Kommentarer
Postat av: Staffan

Vattenpipa? Ska ni börja lyssna på Ravi Shankar, klä er i hampakläder och odla långa, långa skägg också? Hujeda mig, dagens ungdom :-P



Fridens liljor.

2009-08-02 @ 14:58:33
URL: http://sporre.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hehe, vänta du bara Staffan :-) det kommer det med ;-P

2009-08-02 @ 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0