:))

Har slarvat en del med inlägg på senaste tiden. Har berott på att jag har haft så jäkligt mycket att göra, så det har blivit sena nätter och då har man inte haft en tanke på bloggen. Men nu är jag tillbaka, och jag ska bli bättre! :)
Dom senaste dagarna har bestått av konfirmation (nu är det över), städning+andra tråkiga saker och dalecarlia. Var på coz med Matilda igår, det var kul :) ska dit hela denna veckan, dyrt men skoj!
Har precis färgat håret, ljusa slingor. En början till en blond Amanda :P ska färga hela håret blondt, men tar det steg för steg, annars blir det orange, och det är nog bland det fulaste som finns, alltså missfärgning! Min åsikt, ingen behöver ta åt sig.

Konfirmerades i söndags också, allt gick prima! Trodde sången skulle gå åt helvete eller att jag skulle snubbla på kåpan, men det gick finemang :P och tur var vell det!

När denna vecka är slut åker jag till pappa i några veckor. Ska bli trevligt med skogsluft ett tag!

och förresten, idag begravs Michael Jackson. Kopierade detta från nånstans, minns inte vart;
"Idag begravs The king of pop.  Bloggaren dicembergirl skriver på sin blogg: "Begravningen äger rum på begravningsplatsen Forest Lawn klockan 8 på morgonen lokal tid. (17.00 svensk tid). Begravningen kommer att äga rum två timmar innan den planerade minneshögtiden för allmänheten på Staples Center i centrala Los Angeles." TV4 sänder extrainsatt program hela dagen. Första sändningen "Drama: The Jacksons – An american dream" visas 14.10."

Ska man kolla mån tro?
Iallafall, R.I.P king of pop <3


/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

kul kul med konfirmation men tråkigt att det är över tycker jag



R.I.P MJ

2009-07-07 @ 23:12:13
Postat av: Amanda

Kan inte annat än att hålla med!

2009-07-08 @ 00:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0