Soool!

Idag var jag somsagt hos Alfred, det var trevligt :) Vi var lite smått hurtiga och gick halva älven för att sedan hamna på nåt ställe jag inte hade nån aning om ens fanns, och så gick vi tillbaka till Affe. Köpte choklad gjorde vi också, haha. Och Affe (som är den mest barnkäraste jag känner) köpte en teckning av två små barn som kom fram och frågade lite blygt. 20 spänn på en teckning som dom inte ens ritat själva, jaja, Affe är ju som hon är :)
Nu ska jag bara sjunka ner i fotöljen och kolla på Scrubs, min nya favoritserie, hehe :P
Puss på er!

/ A

Kommentarer
Postat av: stina aka affe

Vi är duktiga.

HAHA, men ungarna såg så söta ut.

& sen vart dom ju så glada när dom

fick dendär jävla 20an :D haha.



SCRUBS <3



tjohej

2009-07-16 @ 17:13:33
URL: http://stinathiele.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahaha somsagt, barnkär. :>

2009-07-16 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0