time's moving on

Denna dag har segat sig fram, från att ha blivit väckt runt 9 på morgonen till att ha lunkat omkring i pyjamasbyxor hela dagen. Skogsliv kallas det. Solen hälsade på idag också, :)
Var ner till Borlänge en sväng och fick min tattoo tidning :) repotaget om Kat var spännande, ska beställa hennes bok när jag så småningom får pengar. Tidningen innehöll även grymt många snygga bilder på tattoos, ujuj va sugen man blir på att själv skaffa en. Men det kommer, det vet jag ;)

Jag slog pappa i skip-bo idag, VEM ÄR KUNGEN NU DÅ? :D

/ A

Kommentarer
Postat av: Birgitta Nyström

Hej Manda

Kul att läsa din blogg. Det där med Skip-bo är kul, kom till Gimmen och spela med mig, har det alltid med mig mellan Bysjön och Gimmen. Kramiz

2009-07-17 @ 10:48:48
Postat av: Amanda

Birgitta: Så fort jag får tid kommer jag upp! :)

2009-07-19 @ 14:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0