"Beauty's on the inside"




Hej hej hallå!
Denna dag har varit varm som tusan, klockan är kvart i 10 på kvällen och jag sitter fortfarande i min bikini och svettas som en tok!
Idag har jag fått liiiite färg på mig iallafall, känner mig inte så vidare blek längre :D Imorgon blir det sola ännu mer, om värdet håller i sig vill säga. Men som det ser ut nu finns inga som helst tecken på regn och rusk :) med andra ord -Det känns verkligen att sommaren är här!

Dagen vörjade med att jag sov för länge (som vanligt) men eftersom det är för varmt för foundation (enligt mig iaf :P)eller någon annan smörja i ansiktet, så blir det bara mascara, så sminkningen+hårfixningen tar endast ca en halvtimme varje morgon, så det är ju great! Hinner i tid iallafall :P Har kommit på att foundation kan vara jävligt fult faktiskt, speciellt på vissa där kinderna blir alldeles lila och randen går rätt över kinden, klacken-folket fattar nog vem jag syftar på, haha :P
Aja, efter att jag gjort iordning mig vart det moppen ner till jax och så var det ännu en gång dags för 4 timmars läsning till konfirmationen på söndag. Måste vara lite ärlig, längtar litegrann till konfirmationen, tänk, sen är skiten över :D haha, nejdå, men konfa-gruppen är jävligt härlig och humorn är på topp, så jag klagar inte över folket iaf :)
Efter konfan var det ju en självklarhet att ta på sig bikinin och gå ut och schteeeeeeeka! :) Härligt härligt!

Nu ska jag hitta på nåt att göra, haha. c u l8er :) (mamma, om du kunde läsa det där blir jag mäkta imponerad) haha

Jaja, puss på er :)

/ A

Kommentarer
Postat av: Oscar

Sjukt skönt men lite varmt är det.



tar det en en halv timme för dig då!

fattar inte var du menar med foundation gejsen.



hade gärna kommit och kollat på eran konfirmation men det går tyvärr inte då min konfirmation är tidigare samma dag!:( det är verkligen tråkigt tycker jag!

2009-06-30 @ 15:02:53
Postat av: Ma

See You Later Too!

2009-07-01 @ 00:19:21
Postat av: Svar

WOHO cooling

2009-07-03 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0