Regn, solsken, hagel..

Denna dag har det varit alla sorters väder tror jag! Regn, hagel (det närmaste snöväder i alla fall) och solsken. Stormigt, blåsigt och vindstilla. Tror inte att den här dagen hade bestämt sig för något specifikt väder, så den gick på alla möjliga väder! Humor, jag vet :P

Idag fick jag 3 linnen och 18 (?!) par strumpor, haha :P Det lönar sig att handla saker från newbody, min strumplåda behöver inte fyllas på på ett tag i alla fall!
Jaja, mer än att ha fått kläder så har jag varit i skolan och sen följde Matilda med mig hem en sväng. Vi åt (som vanligt, haha) och åkte moppe. :) Har kommit på hur dyrt det kan bli med moppe igentligen, men det är vell klart att om man precis fått körkort så missbrukar man moppen liiiite väl, och dock missbrukas bensinen också, tyvärr. Statoil har nog blivit en miljonärsmack sedan jag började köra. Haha.

Skrev ingenting igår, men det hände inte så mycket mer än att jag var i skolan, och sen var med Stina. Vi åt choklad (för det gör vi ju aldrig, nejjejjej...) Jaja, gottegrisar är vi allihopa :D
Och förresten, Jänny fyllde moppe igår, så ett stort Grattis till henne va! :D

Nej, nu ska jag sova, måste sluta lägga mig så sent på kvällarna. Kan inte säga annat än att sommarlov är nog det bästa som kan hända nu, och om en vecka, ja då sitter jag här och skriver om hur underbart det kommer vara att ha ledigt 10 veckor framöver! Den ni! :)
Haha :)

Godnatt på er :)

/ A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0