En underbar känsla.

Ett prov.
Några frågor.
Några svar.
En nervös tjej.
Trycker igenom sig genom alla frågor.
Rättar och resultatet....
2 fel!
Godkänd!

Haha, om ni inte förstår det, så klarade jag moppekortet idag :D
Härligt som tusan!
Det blir moppeåkning idag och imorgon, sen får den vila i helgen, då jag istället kommer vistas på en färja på väg till Tallinn. :))

Solen skiner, det är varmt ute. Enda problemet är regnet som inte slutar ösa ner. Snart kommer en färgglad regnbåge vila över Borlänge.
Senare blir det att åka till Falun och handla behövande saker. Efteråt ska jag fixa med moppen.
Så alla Borlänge-bor får passa sig, nu blir det osäkert i trafiken. Haha :P

Ha det gött alla!

/ A


Kommentarer
Postat av: Oscar

Grattis till moppe kortet! kommer du med den till skolan sen då? Jag tror inte att du kommer vara en fara i trafiken :D

2009-05-29 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0