Bjussar på fiskbild!


Haha :-D

Halloj!
Bilden är tagen nyss, jag är flummig så skyller minen på det!
som ni ser, jag har skaffat lugg igen!
Jag är nöjd, jag ser busig ut och det matchar ju min översociala personlighet också.. haha

Idag har vi haft oförberett prov i skolan i tyska, det gick ju bra... haha, tur man förstår sig på språket så bra., inte! haha :-P Fattade iallafall att det var älg med, fick ju höra om vissa som inte ens fattade det.. haha, cottie är ganska söt ändå :-)
Nu ska jag plugga lite inför mitt hemkunskaps prov imorgon som kommer bli jävligt lätt! Ska ju bevisa min tvättkunskap, och jag som tvättar nästan varje dag kommer ju fixa vg i hk! Haha, ska se till så att det blir så iallafall! Och min käre mor ska skriva på en lapp att jag kan tvätta och sånt, sjuka uppgifter man får hem ibland! Men men, that´s life and I don't blame it :-) Eller nåt, min engelska<3
Måste leta på badkläder också, imorgon ska vi badaaaa ! Pepp som 17 haha! Tycker man om att bada så gör man.. :-D

Hejdå, min mage ropar på kaffe.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0